Vlimpers Rapportering

Veelgestelde vragen

Waarom krijg ik soms een foutmelding tijdens het uitvoeren van rapporten, vooral in de vroege ochtend?

Tijdens werkdagen vindt er een dagelijkse dataverwerking plaats voor Vlimpers rapportering. Hierdoor zijn gepubliceerde rapporten in de Vlimpers Rapportenshop beschikbaar vanaf: 

  • maandag: vanaf 9u30, vanwege een grotere dataverwerking na het weekend
  • dinsdag tot en met vrijdag: vanaf 8u15

Probeer rapporten dus na deze tijdstippen uit te voeren om foutmeldingen te vermijden.

Wat kan ik doen als het uitvoeren van een rapport te lang duurt of blijft hangen?

Wanneer het uitvoeren van een rapport veel tijd in beslag neemt of niet lijkt te voltooien, kun je ervoor kiezen om het rapport als e-mail te laten verzenden.

Raadpleeg de handleiding, beschikbaar in tabblad 'Handleidingen', voor meer informatie.

Hoe bewaar ik mijn selectie op de promptpagina, zodat ik niet telkens alles opnieuw hoef te selecteren wanneer ik een rapport wil uitvoeren?

Je kunt op de promptpagina een 'view' aanmaken. Hiermee worden je selecties bewaard, zodat je deze eenvoudig opnieuw kunt gebruiken bij het uitvoeren van een rapport. Raadpleeg de handleiding, beschikbaar in tabblad 'Handleidingen', voor meer informatie.